Miljøteam

To voksne utendørs

Miljøteamet skal bidra til at elevene opplever et trygt og godt psykososialt miljø på skolen. Målet vårt er at alle elevene våre skal synes skolehverdagen er en fin hverdag. I samarbeid med de andre ansatte på skolen jobber miljøteamet for at elevene skal oppleve mestring for seg selv og i samspill med andre.

Miljøteamet er godt synlig for elevene på skolen. Vi er ute i hvert eneste friminutt og er tilgjengelige for oppfølgning på vårt kontor. Vi disponerer også et eget avslappningsrom, i tillegg til et gamingrom som elevene kan benytte seg av. Hver morgen serverer vi frokost i aulaen fra kl.08.00 til kl.08.30. Dette bidrar til at alle våre elever har mulighet til en myk start på dagen.

Skøyenåpen

Skøyenåpen er et aktivitetstilbud etter skolen.

Skøyenåpen arrangeres sammen med utekontaktene i bydelen hver onsdag fra kl.13.15 til kl.16.30.

Her blir det servert mat og elevene får tilbud om leksehjelp på biblioteket. Vi har åpen gymsal og et eget gamingrom. I aulaen er det tilrettelagt for aktiviteter som bordtennis, brettspill og perling.

Det arrangeres også en konkurranse hver onsdag der elevene kan vinne flotte premier.Skoyenapen-logo.png

Miljøteamets arbeidsoppgaver

• Forebyggende arbeid
  • Oppfølging av enkeltelever